BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Keserves sírás:(

2010.07.07. 10:07 Cézár imádó

Nyafikám néhány napja olyan keservesen tud sírni, mint még soha. Hirtelen, minden átmenet nélkül kezd el zokogni. Még a könnyei is folynak közben. Arra gondolok, hogy talán a foga nő szegénykémnek, de még nem látszik belőle semmi. Két napja fém kanállal próbáltam megetetni, és akkor is zokogásban tört ki. Amikor újra a műanyaggal adtam, csöndben evett. Próba képpen újra a fémmel adtam neki, és megint sírt. Biztos kellemetlen volt, hogy az ínyéhez ért. Tegnap délután 5-kor barackot akartam adni neki, és megint vigasztalhatatlanul sírt. Végül anyu elringatta, és elaludt. 7-kor már furcsálltam, hogy nem ébred fel. 8-kor már azt gondoltam, hogy baja van. Drágaság úgy döntött, hogy átalussza az éjszakát. 9 körül álmában átpelenkáztam, megszoptattam. Szinte alig tért magához. Haza se mentünk. Hajnali 4 körül már annyi volt a tej, hogy fel kellett vennem, de erre se ébredt fel. 7-kor ébredt, vidáman, mosolygósan, az ágyában dumálgatva. 14 órát aludt egyhuzamban. Nem emlékszem, hogy valaha ilyen történt volna már. Még a fürdés is elmaradt.

3 komment

Címkék: bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr852135257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.07.07. 12:54:31

Egyébként ilyen korban már simán lehet a foga, főleg ha akkor sír ha hozzáér vmi az ínyéhez. Lilóm első fogacskája is 7 hónaposan jött ki:) Lehet nálatok is így lesz?:)

Julcsi84 2010.07.07. 18:17:26

Szegényke...Szerintem fogacska lesz a dologban...
Puszi neki!!

Nani 2010.07.07. 20:06:35

Biztosan fogacska..... remélem hamar kibújik, mert csak addig fáj... puszik
süti beállítások módosítása