BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Bajban vagyok

2009.08.04. 14:02 Cézár imádó

Most tudtam meg, hogy a kórház szülészetét, ahol szülni akartam, szeptember elsejével eladták, és ezentúl magánklinikaként fog üzemelni. El tudom képzelni, hogy mennyit fognak kérni egy szülésért. Pillanatnyilag se az orvosok, se a nővérek nem tudják, hogy mi is lesz velük. Két lehetőségem van. Ha az orvosom elmegy másik kórházba (és az nekem is megfelel), akkor megyek vele, vagy keresek másik orvost. Ez így három hónappal a szülés előtt elég kellemetlen, főleg ha az ember már talált magának egy olyan orvost, akiben megbízik. Most kezdhetnék ismerkedi más orvosokkal, mindegyiknek csillagászati összegeket fizetve vizitenként. Ebben a kórházban már megismertem a körülményeket, és a lehetőségeket. Találkoztam a választható szülésznőkkel, és megnéztem a szülőszobákat. Számomra ideális lett volna. Itt van egyágyas szoba (ugyan fizetős), amihez én ragaszkodom. Borzasztó amikor egy négyágyasban mindenkinek máskor üvölt a gyereke. Ott aztán nem lehet pihenni. A látogatókról nem is beszélve. Az influenza szezonban ez is fontos szempont. Nem tudom, hogy mi legyen...

1 komment

Címkék: terhesség szülés kismama kórház orvos bébi baba szülészet magánklinika eladták szülésznő

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr561288222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.08.04. 14:54:52

Előszőr is nyugi. Tessék lehiggadni.Tudom hülye példa, de 4.es gimis voltam, mikor a 4 éve minket tanító tanárnő májusban elment szülni :os.... Azt hittem, hogy lerágom a kalapom.
Lássuk csak:
1. Ha az orvosod nem megy messze és a körülmények okésak, lehet az lenne a legokosabb.
2. Tájékozódni, hogy mennyit kérnek a magánklinikán egy szülésért
3. Körbekérdezni, hogy a környéken milyen tapasztalatok vannak
A szülésnél sztem úgyis az lesz a lényeg, hogy Téged és a babát normálisan ellássanak és mondjuk a reggeli első látogató ne csótány úrfi legyen. minden egyéb mellékes.
Nálunk nincs se választható orvos, se szülésznő se semmi ilyen. Mikor jön a baba és aki ott van, nála fogsz szülni. Nekem speciel ezzel semmi bajom. Értse amit csinál és lásson el minket szakszerűen, ez a legfontosabb.
Csak nyugi, nem dől össze a világ, legfeljebb kicsit most kellemetlen.
Na fel a fejjel!
süti beállítások módosítása