BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Szülés előkészületei - leltár

2009.09.17. 13:21 Cézár imádó

 

Mióta az eszemet tudom, nem igazán hordtam hálóinget, maximum a rövid és csipkés változatot. Legszívesebben egy méretes férfi pólóban alszom. A kórházba elég furán néznének rám, bármelyiket is választanám, ezért anyutól kunyeráltam három hálóinget. Köntösöm és törölközőm szerencsére azért akad. Az IKEA-ban vettem eldobható papucsot is. Szoptatós melltartóm pillanatnyilag még csak egy van, de kellene még legalább egy. És most következik az igazi „nem szeretem” része a dolgoknak. Tini korom óta nem használtam semmiféle betétet, ezért elég tanácstalanul álltam a választék előtt. Végül a gyógyszertárban  TENA Lady Supert ajánlottak. Már a csomag mérete is megdöbbentett… Hatalmas… Még bele se mertem nézni. Vettem még hozzá eldobható hálós bugyit is. Beszereztem néhány szájmaszkot, ha akaratom ellenére hívatlan látogatók érkeznének, amíg a kórházban leszek. Otthon maximum nem nyitok majd ajtót nekik:-) Került még a szatyorba WC fertőtlenítő, WC papírülőke, nedves toalettpapír, papírzsebkendő, szőlőcukor, tusfürdő, dezodor, szappan. És amit elfelejtettem: melltartó betét (ha netán lenne némi tej), normál betét (ha az óriásra már nem lesz szükség), fürdőkesztyű (ha netán császár lenne). Kíváncsi leszek, hogy mit is hagyok ki, ami majd hiányozni fog.

 

2 komment

Címkék: vásárlás terhesség szülés kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr761388264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.09.17. 19:10:18

:o) En pont holnapra terveztem a korhäzi csomag összemokuläsät. Ma meg kimostam az extra meretü bugyogokat (legnagyobb joindulattal sem neveznem bugyinak...) asszem nekem is nagyjäbol ezek mennek bele. Meg a szüleselökeszitön azt mondta a neni, hogy a szülö nöknek nagyon gyakran fäzik a läbuk, ugyhogy 2 meleg zokni. No häloing. Pizsoma. Törcsi. A cullangok meg leszek bent a korhäzban, minden ami a gyereknek es minden ami nekem kellhet. Meg melltarto betet is... bär abbol vettem 30 db-ot. Ja meg bimbovedöt fogok berakni es a pindurnak cuclit.

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2009.09.18. 01:07:53

Javaslom, hogy legyen egy törölköző, tusfürdő, WC-papír, meg a papucs együtt a pakk tetején, hogy ha már fájásokkal esel be a kórházba, ne kelljen ezeket összeszedegetni, hanem egy mozdulattal ki lehessen venni a táskából. Amíg szülsz, a többi cuccod jó eséllyel a nővérszobában marad (bár ezt gondolom, kórháza válogatja), de ezekre szükséged lehet a vajúdás közben.
A TENA betétek meg általában tényleg brutál méretűek, szerintem elég a normál is, rögtön a szülés után is (bár, ez is biztos alkati kérdés is).
Ha a kórházban adnak hálóinget, érdemes használni, igaz, rettenetesen néznek ki, de a célnak megfelelnek.
süti beállítások módosítása