BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Szép nyári nap:)

2009.09.25. 11:48 Cézár imádó

Talán a tegnapi (szeptember 24.) volt az év utolsó igazán meleg napja, ami nagyon kellemesen telt számunkra. Reggel 9-re mentünk a Krioba, és megkötöttük a köldökzsinórvér levételéről szóló szerződést. Megkaptuk a levételi szettet egy hűtőtáskába, és eligazítottak a levett vérrel kapcsolatos teendőket illetően. Azután elmentünk az egyik üzleti partnerünk által rendezett partnernapra. Az elmúlt években mindig részt vettem ezeken. Mivel annyira jók szoktak lenni, most se tudtam kihagyni, bár folyamatosan ott lebegett a szemem előtt a H1N1 lehetősége. Délelőtt szakmai előadásokat hallgattunk, ahol szinte csak arra tudtam figyelni, hogy körülöttem köhög, vagy tüsszög-e valaki, de azért kellemes volt. Dél körül hazamentünk egy kicsit pihenni, majd délután a Citadellán folytatódott az esemény. Habzsi-dőzsi party volt. Volt minden, ami szem szájnak ingere. Hidegtálak, levesek, főételek és desszertek. A színpadon fellépett az Abba Sisters, a 4 For Dance, Szőke András, és Fenyő Miklós. Fotózkodhattunk öreg autókkal, volt üvegszobrász, mézeskalács készítő, karikatúra rajzoló. Lenyűgöző látványt nyújtott az alattunk elterülő város. Már nagyon rég jártam fenn a hegyen. Először még nappali fényben csodáltuk, majd amikor hazafelé indultunk, nézegettük egy kicsit az éjszakai fényeket. Mire az ágyam közelébe kerültem, már olyan fáradt voltam, hogy csak beájultam. Most egy jó ideig nem lesz részem ilyesmiben. Mármint fáradtságban biztos, csak buliban nem:) Még 39 nap...

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr11406081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása