Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Kiélvezzük:)

2009.10.24. 10:48 Cézár imádó

Kiélvezzük az utolsó kettesben töltött napokat. Reggeli összebújás az ágyban, utána bőséges reggeli, azután vissza a meleg ágyacskába. Végre sikerült egy jót aludnom éjszaka. Az utóbbi egy hétben úgy gondoltam, hogy a szex ilyenkorra már tényleg nem fog kelleni, de ma mégis... Az igazi hab a tortán a közös pancsi a kádban:))) És még csak délelőtt 11 óra van:))))

Tegnap este nem sikerült befejezni azt a bizonyos sajtos rolót, de ma reggel ezt is megtettem. Az túlzás, hogy gyönyörű lett, de biztosan állíthatom, hogy ehető:) Ilyen macerát többet nem csinálok.

Készítettünk pár meztelen terhes képet, hogy jól emlékezzünk majd, hogy hogy is néztem ki kilenc hónapos terhesen. Tulajdonképpen egész jók lette. Akadnak köztük kicsit pikánsabbak és művészibbek is.

------------------------------------------------------------------------

Miután végeztünk a fotózással, elmentünk, hogy engem is lefárasszunk egy kicsit:) Nem kell rosszra gondolni:) Sétáltunk egyet a Feneketlen tó körül. Pontosabban nem egyet, hanem több kört. Hát ettől se lettem kimerültebb...

Már csak 10 nap... Kezdődik az igazi visszaszámlálás:)))

4 komment

Címkék: szex alvás terhesség kismama bébi baba mama sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr191471346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.10.24. 11:46:38

Szerintem nem néz ki rosszul a sajtos roló! Szívesen beleharapnék !!!
Azért nem semmi, hogy te még nyomod az "unga-bungát"! :) Nekem ilyenkor már semmi energiám nem maradt "lepedőmutatványokra"! :)

Cézár imádó 2009.10.24. 13:20:39

@tina83: Végül én is megbarátkoztam a látványával:))) És a többieknek is bejött az íze:)))

Ma nekem minden menne... Elhordanék egy hegyet is a vállamon. Tele vagyok energiával:))
Ilyen nap kéne a szülésre:)))

Csigamami 2009.10.24. 14:38:46

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu---- verbälis orgazmus... Ugyan en szarul vagyok... vagyis "csak" szedülök, de en nagyonis szeretnek unga-bungät.... De hät keptelen vagyok Robertet rävenni. Viszont nagyon vicces, hogy mi is pont ma reggel csinältunk meztelen fotokat :o)

Cézár imádó 2009.10.24. 16:11:55

Robertnek problémái vannak a "terhes unga-bungával"? Szerintem semmi különbség nincs a terhes, és a nem terhes között.:)))
Te közzé fogod tenni a meztelen képeket?
Én viccből elsütöttem, hogy felteszem az iwiw-re... hát nem arattam vele nagy sikert:)))
Bár az én pasim nem amatőr fotós... annál egy kicsit profibb:)(komplett fotós felszereléssel) Szerintem a fekete-fehér képeink lettek a legjobbak.
süti beállítások módosítása