BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Szoptatás

2010.02.03. 09:55 Cézár imádó

Már rengeteg dolgot kipróbáltam, hogy mitől lehetne több tej, de igazán semmi nem vált be. Szedtem kapszulát, és homeopátiás bogyót. Ittam több féle szoptatós teát, de semmi nem változott. Viszont most váratlan felfedezést tettem. Ilyenkor télen szeretek gyümölcsös teákat inni. Próbaként a Tescoban vettem egy csipkebogyó teát, és azt ittam reggelihez és vacsorához. És láss csodát… utána mindig több lett a tej. Már előfordul, hogy egy-egy etetésnél nem kell tápszert adnom. Mancsika naponta hatszor eszik 120-at, és így is csak 4800g a súlya. Egészséges és boldog baba. Nagyon ritkán sír. A gyerekorvos szerint már hat kilónak kéne lennie. Még az ő kedvéért se fogom tönkretenni a kis gyomrát. Mindenki másként nő és hízik. Így van ez a felnőttekkel is. Ha sokat kekeckedik az orvos, akkor keresünk egy másikat…

5 komment

Címkék: szoptatás bébi tej baba mama tea

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr81724768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2010.02.03. 16:47:16

Bendus sem gomboc, pedig Ö többet eszik, de eleget... es a 6 kilot is csak tegnap erte el.... 3 honaposan es 1 hetesen.... nem ertem miert kell minden babänak mäzsäs husgombocnak lennie...

rolibaba 2010.02.03. 23:41:36

Szia!
Én is úgy vettem észre, hogy Roli leszív rendesen, így tegnap kiprobáltam a rántott levest jó köménymagosan (de a köménytől megszabadítottam leszűrve), ettem belőle délelőtt 11-kor, délután kettőre már majd szétdurrant a cicim. Ha nem próbáltad még, akkor ajánlom, egy próbát megér. :)
Én amióta megszületett Roli, iszom a csipkebogyó teát, ő is ezt kapta az elején, de én nem vettem észre, hogy több lett volna a tejem. Mindenkinek más jön be.
Még annyi, hogy a sógornőm kislánya 15 hónapos és 8 kg (ha belegondolok, roli 5 hónaposan lesz ennyi, néha nem tudom, hogy ennek örüljek vagy ne)!!! Viszont a gyerekorvosa nincs megijedve, azt mondta, mint te is, hogy minden gyerek másként fejlődik, és semmi baja az égvilágon az egészségével.

cucka 2010.02.04. 11:39:38

Nálam, most a vanília mindenféle változata indítja be a tejet. :DDD (vaníliás pudink, vanílisás szójatej, vanília shake, vanília krémes süti... stbstb), Hunorral meg a csokis dolgok. Van aki az őszilére esküszik, más a köménymagos tojáslevesre. Ezért is gondolom azt, hogy fejben dől el a szoptatás, tökjó, hogy találtál magadnak egy "valamit", amitől érzed a tejszaporodást. :) A legtutibb tejszaporító továbbra is a baba, az ő szopási szokásai, igényei állítják be az anyuka tejmennyiségét a legjobban. És no para! :)
Sztem a súlyával sem érdemes foglalkozni (mondom én, akinek a gyerekei 2 hónap alatt rádupláztak a születési súlyukra. ;) ), de tényleg nem, azt az elvet érdemes követni, amit a mi gyerekorvosunk mondott, fél éves korára illik megdupláznia a születési súlyukat. Egy babán látszik, ha elégedett, boldog, jól fejlődik és egészséges. :) és ez nem a súlyán múlik. ;)

manner 2010.02.09. 19:46:53

Én is hasonló problémákkal küzdök... Micikém 2 hónap alatt 1 kilót hízott.
Juj, és köszi a díjat, még nem volt időm bejegyzést írni, de igyekszem pótolni :)

Cézár imádó 2010.02.10. 09:37:14

@manner: Szerintem ez nem probléma, csak az orvos szerint:-)
süti beállítások módosítása