BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Vérátömlesztés

2009.07.19. 10:40 Cézár imádó

A szülés előtt mindenkivel aláíratnak egy nyilatkozatot, amiben hozzá kell járulnia, ha bármilyen komplikáció adódna, adhassanak vért kérdés nélkül. Ennek én annyira nem örülök, mert irtózom az idegen vértől, mert mindenben fertőzést sejtek. Szerencsére megtudtam, hogy van lehetőség arra, hogy az ember olyan rokonokat, illetve ismerősöket kérjen meg arra, hogy adjanak neki vért, akikben megbízik. El kell menni a vérellátóba, levetetni a vért, és félretetetni névre szólóan. Azt még nem tudom, hogy ezt a vérellátóban tárolják, vagy a kórházban. Sajnos nem lesz könnyű dolog a számomra megfelelődonor megtalálása, mert a családunkban ugyan majdnem mindenkinek nullás a vércsoportja, de az enyim negatív, a többieké pedig pozitív. Az Rh faktornak is mindenképpen stimmelnie kell. Azért még van rá három hónapom:)

 

2 komment

Címkék: terhesség szülés kismama kórház orvos bébi vér baba mama vérellátó vérátömlesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr831254349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.07.19. 13:53:36

na majd én adok neked negatívot és keress hozzá egy nullást ;o) de úccse lesz gond :o)
(amúgy én nem is adhatok vért.... de arról nem volt szó, hogy rh faktort sem :o))))))))- bár lehet már adhatok.... az a lényeg, hogy a tetováltak x évig nem adhatnak... legutóbb mikor adni akartam (4 éves volt a tetkóm) -akkor még nem adhattam)

Cézár imádó 2009.07.19. 15:55:11

@Csigamami: terhesek nem adhatnak... én is akartam a tesómnak, aki 10 napon belül szül:) Sőt, magamnak is akartam előre, de azt se engedik:(((
süti beállítások módosítása