BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Szórakoztunk kicsit:)

2009.10.16. 09:16 Cézár imádó

Tegnap délután újabb nagykeres partnernapon voltunk. Itt is először szakmai előadások voltak, majd habzsi-dőzsi vacsora, és azt követően a Dumaszínház előadása(Dombóvári István és Beliczai Balázs). Nagyon jól éreztük magunkat, bár én megint csak az előételig jutottam. Kezd kicsi lenni a gyomrom helye. Mostanáig nem szerettem ezt a "duma" dolgot, de most majdnem összepisiltem magam a nevetéstől. Még ki is kellett mennem közbe, nehogy tényleg megtörténjen. Arra számítottam, hogy fapofával végig fogom unatkozni az egészet, de kellemesen csalódtam. Estére jól elfáradtam, és sikerült átaludnom az éjszakát. Utálom ezt a hideget... Nyári ruhából télikabátba bújni nem túl kellemes, és nem is könnyen megoldható a mostani állapotomban. Úgy nézek ki egy kabátban, mint egy bálna. Inkább fázom még egy kicsit...

A hidegről jut eszembe, hogy apuci tavaly télen nagyon nem akart fűteni. Amint elfordultam, lecsavarta a fűtést. Alapból 17 fokos a lakás egész télen (ezt tartja a kazán). Az idén ellenkezőjére fordult a dolog. Amint tegnap este hazaértünk, már csavarta is fel, nehogy megfázzak, és a babaának is meleg kell. Miből lesz a cserebogár:))) Még meleg zoknival is szokott üldözni, és rám is adja:))) Sajnos 20 foknál melegebb valamiért így se lesz. Hívhatjuk a szerelőt...

2 komment

Címkék: terhesség kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr561453564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.10.16. 12:25:47

Mäkoskaläcs... Tavaly nälunk volt vagy 16 fok... ez iden csak a häloban van...
Olyan jo, hogy Te igy tudzs futkärozni jobbra-balra es az eg vilägon semmi bajod.... IRIGYFEJ!!!!

Cézár imádó 2009.10.16. 12:51:14

Mennék én bárhová, de egyedül nincs kedvem... Ma még csak enni keltem fel...ez az idő olyan depi...
Apuci ma vidékre megy délután. Remélem nem ez lesz a nagy nap (bár semmi ráutaló nincs).
süti beállítások módosítása