BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Hanyag anya...

2009.10.18. 11:38 Cézár imádó

Most gondolkoztam rajta, hogy mit is nem csináltam a terhesség alatt. Például nem jártam terhestornára. Az elején még nagyon foglalkoztatott a gondolat, de azután a lustaságom erősebbnek bizonyult. Nem mentem el "lihegős" tanfolyamra. Eleinte ide is készültem, de a rengeteg könyv amit olvastam meggyőzött arról, hogy semmi értelme. Ami tudást könyvekből össze lehetett szedni, azt megtettem, de az orvosom is azt mondta, hogy nem lehet könyvből szülni. Azt majd az élet alakítja. Nevetséges elképzelnem, amint 10 magamfajta bálnával együtt szuszogunk és nyögünk a pasijaink karjában:))) És ami még eszembe jut, hogy csak egy alkalommal jártam a védőnőnél (aki nem is hiányzik). Az első alkalommal is csak a kiskönyvet akartam megkapni, hogy meg tudjuk csináltatni az apasági nyilatkozatot. Teljesen fölöslegesnek tartom ezeket a beszélgetéseket. Mérlegem és szívhallgatóm pedig nekem is van. A szülés utáni látogatásokat se várom túlzottan. Utálom, ha idegenek hatolnak az intim szférámba. Jobb lenne, ha úgy működne ez az egész, hogy az ember jelzi a védőnőnek ha szüksége van rá. A kéretlen betolakodás szerintem gusztustalan... Biztos van még néhány dolog ami kimaradt, de most hirtelen ennyi jutott eszembe...

2 komment

Címkék: terhesség kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr811457603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.10.18. 18:40:01

Sztem, ha egyertelmüen megmondod, hogy neked nem kell vedönö, akkor senki nem eröltetheti. Nälunk keresre müködik, en speciel kertem... Bär en terhestornära es "lihegös" tanfolyäsra is järtam. Szerintem hasznosak voltak. Söt most meg akkupunkturät is csinälok. Igazibol mindegy, a lenyeg, hogy egeszsegesek legyünk mind a ketten.

Cézár imádó 2009.10.18. 18:50:31

@Csigamami: Itt kötelező a védőbanya... Képes volt telefonon is zaklatni, de már nem veszem fel neki, ha hív:)))
Ha te hasznosnak érezted ezeket, akkor biztos azok is voltak. Kinek a pap, kinek a papné... Mindenki mást tart fontosnak. Lehet, ha elmentem volna, akkor nekem is más lenne a véleményem, viszont az idő rövidsége miatt már biztos nem kerül sor egyikre se...
Ha bármi problémám lett volna, akkor jól jött volna a segítség, de szerencsére mostanáig teljesen problémamentes volt a terhességem, és védőnői ellenőrzés nélkül is felkészülve, és gyönyörűen berendezett kis szobácskával várjuk a babánkat:) Igazi rózsaszín álom:)))
süti beállítások módosítása