BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Csodás éjszaka:)

2009.10.30. 08:52 Cézár imádó

Régebben mást neveztem volna csodás éjszakának, de mostanában már az is szuper, ha jól tudok aludni:) A kiűzetés ugyan nem járt sikerrel, de magamat olyan jól kifárasztottam, hogy este letettem a fejemet, és reggelig fel se ébredtem. A tegnap délelőtti Auchan túra eredménye sok szép gyerekjáték lett. Ezek jó része ugyan még nem csecsemőnek való, de azért megvettük őket. Tanuló zeneszék, baba zongora, stb... Pár nappal ezelőtt pedig beszereztük az én nagy kedvencemet, a tanuló kutyát. Az akciós újságban láttam egy piros fotelt, ami nagyon megtetszett, de amikor meg akartam nézni, akkor kiderült, hogy nincs összeállítva belőle egy darab se. Ezért fájó szívvel lemondtam róla. Próba nélkül nem veszünk ilyesmit. Estig se hagyott nyugodni a dolog, és elmentünk egy másik Auchanba. Ott nagyobb sikerrel jártunk. Ki lehetett próbálni. Bizony ezt is magamévá tettem:))) Néhány napja ég az egész torkom a savtól, amit babuci jó alaposan visszatuszkol. Olyan érzés, mintha tűzzel égetnék... Úgy tűnik, hogy tegnap erre is megtaláltam a gyógymódot. Forró kakaó lefekvés előtt. Szóval ma reggel minden szépnek tűnik:))) Már csak 4 nap!:)

Szólj hozzá!

Címkék: játék vásárlás terhesség kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr111485880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása