BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Elég már… (2 nap)

2009.11.01. 15:37 Cézár imádó

Unom a várakozást… Nincs kedvem semmihez… A blogok amiket olvasok, mind arról számolnak be, hogy a szinte velem azonos időre kiírt anyukák már túl vannak a szülésen, és otthon babáznak. Én is ezt akarom! Két nappal az időpont előtt azt se tudom, hogy mi az a fájás (még a jósló is elkerül). Nyákdugó? Még a híre is elkerül… Magzatvíz? Na az ráér a kórházban… Az egész terhesség alatt még egy tisztasági betétre se volt szükségem. Nem is nagyon van belőle raktáron… Pfujj de utálnám...

Bébi szorgalmasan pakolászik odabent. Már tegnap azt reméltem, hogy rájött, hogy lassan költöznie kell. Hát nem... Ma már csak azt mondtam neki, amit valahol hallottam... hogy "ördög és pakol".

3 komment

Címkék: terhesség kismama bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr611490976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.11.01. 20:41:36

Az utolsó napok a legnehezebbek! Bár szerencsére nekem nem kellett megvárnom ezeket, de már én is nagyon türelmetlen voltam az utolsó hetekben!
Igen, ilyenkor már nagyon nagyon babázna az ember!
De ne izgulj! Nem fog bent maradni, előbb-utóbb kijön ! :)

Cézár imádó 2009.11.01. 22:01:28

@tina83: Gondoltam, hogy nem marad bent:))) bár tapasztalatom nincs az ügyben:))) Mostanáig nem akartam túlságosan siettetni a dolgot, de elfogyott a türelmem. Már nem tudok úgy kimenni egyedül a lakásból, hogy ne arra gondolnék, hogy elkezdődik...

Babka77 2009.11.03. 08:54:25

együttérzek sorstárs!nálam sincs semmi jel arra, hogy kíváncsi lenne a kinti dolgokra...frontok jönnek-mennek, de azok sem hatják meg, pedig állítólag...
Ja és nincs nyugi,szorgalmasan tornázik odabenn.már azt is nehezen hiszem el, amit sokszor hallok én is, hogy "benn biztos nem marad"...
Drukkolok Nektek!
süti beállítások módosítása