BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Újra itthon…

2009.11.03. 14:07 Cézár imádó

Úgy döntöttek az okosok, hogy még maradjunk egy darabig egyben… Fél 11 körül értünk a kórházba. A szülésznő telefonált, hogy végeztem-e már, mire mondtam neki, hogy még csak most várok a liftre. Igazán figyelmes tőle, hogy nem felejtett el érdeklődni. Az orvos kicsit kevesebb érdeklődést mutatott irántam. Először megcsinálták a CTG-t (jó fél óra várakozás után), majd egy belső vizsgálat következett. Ilyet még nem éreztem. Szerintem a könyöke is bennem volt. A végeredmény, egy újnyira kitágult méhszáj. És az ítélet, hogy valószínűtlen, hogy mostanában szülni fogok. Ez elég viccesen hangzik… Mellesleg a doki közölte, hogy a hétvége egyik napján szabadságon lesz, de nem mondta meg melyiken, nehogy pont ezért akkor szüljek. Elég beteges elmélet. Azt ajánlotta, hogy élvezzem még ezt a néhány szabad napot… A kocsiból felhívtam a szülésznőt, és elmondtam neki a dolgokat. Ő teljesen boldog volt a táguló méhszájtól. Szerinte ez nagyon jó hír, hogy fájás nélkül is tágul:))) Megemlítette, hogy ilyen vizsgálatok után némi vérzés előfordulhat, ne essek pánikba. Szóval ennyi történt a kiírt napon…

12 komment

Címkék: terhesség kismama kórház orvos bébi baba mama vizsgálat ctg szülésznő

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr701495843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.11.03. 14:12:26

De még nem vagyunk a nap végén! :) kitartás, sok olyan szüléstörténetet olvastam, ami így kezdődött, hogy aznap még semmit nem érzett az anyuka!

tucsok01 2009.11.03. 15:10:36

Szia:)
Én 2008.11.04-re voltam kiírva:)
És nem történt november 11-ig semmi szörnyű volt főleg akkora volt a pocim:):):) 4700gr baba lett természetes úton és 6 óra alatt született meg:)Szülés a világ legcsodálatosabb folyamata még ha fáj is mert a végeredmény magárt beszél:)
Én nagyon nehezen bírtam az utolsó hetet:)de drága Anim (anyós) azt mondta az a gyerek akkor jön ki ha megérett a körme és igaza volt:)Tutika vagyis a babám tudta hogy később kell ki jönnie, így Újbuda baba lett......
Az hogy tágulsz az jó szerintem:)
Szülés beindulásához tippek:
Lépcsőzés segített nekem és a meleg fürdő sexet a dokim mondta de nem történt semmi sajna:(
Kitartást és nem sokára kezedben lesz a kis csajszi:)
Szép napot

Cézár imádó 2009.11.03. 16:11:35

Ha elkezdődik a tágulás, onnantól tilos a szex és a fürdő:(((
Én is ezt kérdeztem az orvostól:)))

tucsok01 2009.11.03. 16:30:45

Szia:)
Akkor marad a lépcsőzés:) Bocsika

Cézár imádó 2009.11.03. 16:34:16

@tucsok01: az van bőven a lakásban:))) de elég fárasztó....

rodeokimba 2009.11.03. 17:30:55

szia!

A napokban végigolvastam minden bejegyzésedet és nagyon drukkolok, hogy minnél hamarabb kibújjon a csöppség és addig is kitartás:)

.Lobelin. 2009.11.03. 18:05:28

Szia!-)
Most akadtam rád és végig olvastalak... nagyon drukkolok, szerintem néhány nap és boldog anyuka leszel!-) Amit leírtál, nem kizárt, hogy azt az egy centit is a kezével csinálta... ettől meg is indulhat a szülés, úgyhogy már lehet ma boldog anyuka leszel-)) Annak idején nekem fájásim ugyan voltak viszont nem tágultam, úgyhogy a dokim ilyenekhez folyamodott, hogy előrelendítse a dolgokat, de az én kislányom bizony nem igyekezett kifelé-) azért ma már 13 éves, úgyhogy nyugalom a tiéd sem fog bent maradni-)
Sok-sok erőt és kitartást Neked!

Csigamami 2009.11.03. 20:29:56

Hát minket még a szülőszobán is bíztattak... Volna e kedvünk esetleg motykolni, mert lehet segítene... nem volt... Ti amíg jól van csak nyugodtan!!! Szorítok nagyon! Ne félj egyáltalán nem horrorr, még akkor sem ha úgy hangzott az oldalamon, csak tényleg minden részletet le akartam írni. Hidd el annak ellenére, hogy pics@ mód fáj én már a szülőszobán azt mondtam bármikor újra szívesen.
Hajrá csajok!
( Ja és sztem inkább kérj meg valakit a szülőszobán, hogy filmezzen, mert az nagyon jó ha apuka fogja a kezed!!! )

tina83 2009.11.03. 21:47:40

Hajrá ... lépcsőzés meg minden hiába ha nem akar még jönni szerintem !!! Mondom, túl jó helyet csináltál neki odabent!!! :)
Most aztán járhatok ide is naponta többször, hogy lerágjam a körmeimet!!! :)
Nem éééér .... :)

Cézár imádó 2009.11.04. 07:57:41

@Csigamami: Nálunk apucinak operatőri ambíciói vannak... bár majd meglátjuk hogyan alakulnak a dolgok...
Amit nem ismerek, arról nem nyilatkozom elhamarkodottan:)))

Cézár imádó 2009.11.04. 07:58:47

@tina83: Nagyon jól érzi magát bent a kicsike, csak néha csuklik.
Sajnálom, hogy bezárod a blogodat:(((
süti beállítások módosítása