BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Még mindig egyben + 4 nap

2009.11.07. 22:34 Cézár imádó

Megbeszéltem bébikével, hogy ma este szeretnék átmenni anyuékhoz Márton napi vacsorára. Két esélyes volt a dolog, de ma is a bent maradás mellett döntött. A délelőttöt otthoni szöttyögésssel töltöttem. Ebéd után még el is aludtam. Apuci mákos palacsintája megtette a hatását. Három körül feltápászkodtam, mert a vacsora előtt még jelenésem volt a kórházban. Elméletileg csak egy CTG lett volna, de másként alakult. Egy szülésznő megcsinálta a CTG-t, majd a kezembe nyomta, hogy írassam alá egy ügyeletes orvossal. Amikor megnézte, azt mondta, hogy tökéletes, de azért csináljunk egy ultrahangot is. Az ultrahang lényege a flowmetria volt. Nagy meglepetésemre új ultrahang gép volt a vizsgálóban. A régiről szörnyű emlékeim voltak. A fejet úgy kellett a hasamra nyomni, hogy majdnem kijött a hátamon. Ez sokkal kellemesebb volt. Az ügyeletes orvos végtelenül szimpatikus volt. Nagyon alaposan csinálta a vizsgálatot. Azt se bántam volna, ha nála kell szülnöm. Ennek a vizsgálatnak is tökéletes lett az eredménye. Megtudtam, hogy egy hét túlhordás után befektetik az embert a kórházba. Ezt eddig még senki nem említette… Eléggé utálnám a dolgot…

Kórház után anyuékhoz mentünk. Ott már várt a fincsi vacsi. Krumplileves, sült liba, krumpli, párolt káposzta, és háromféle sütemény. Sikerült tele ennem magam. Jól éreztük magunkat. És már vége is a napnak… Holnap új nap, új reményekkel… Hátha…
 
És néhány adat a végére: Egy élő magzat II. fejvégű hosszfekvésben. Átlagos mennyiségű magzatvíz. Lepény a hátso falon II. fokozatban érett. BPD: 96, HC: 325, AC: 337, Femur: 69, Becsült súly: 3000gr, Kzs RI: 0,54, Aorta desc.RI: 0,63.

1 komment

Címkék: kismama ultrahang kórház orvos bébi baba mama ctg flowmetria

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr161508124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.11.07. 23:08:07

Hű, pedig a mai nagy csönd után már azt hittem... :)
(igen, azt én is hallottam, hogy 1 hét túlhordás után befektetnek, de nem akartalak ezzel ijesztgetni). Beszéld meg a leánnyal, hogy ideje elindulni :)
süti beállítások módosítása