BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Babamasszázs

2009.12.10. 19:02 Cézár imádó

Nagyon szerettem volna elmenni babamasszázs tanfolyamra, de a H1N1 miatt nem merek elmenni sehová Nyafócával. Most kaptam kölcsön egy könyvet, és megpróbálom az alapján masszírozni babácskát. Úgy gondolom, hogy fejezetenként fogok haladni. Ma elolvastam a talp és a láb masszírozását, és délután már ki is próbáltuk. Betettem egy relax CD-t, jól befűtöttem a szobát, levetkőztettem a bébit, és olajat öntöttem a tenyerembe. Először nem igazán értette, hogy mi is fog történni, de az első néhány simi után végtelenül elégedett lett az arcocskája. Fél órán keresztül dögönyöztem a könyvben leírtak alapján. Végig a szemembe nézett a nagy kék szemeivel. A cumiját már az elején kiköpte. A végére teljesen ellazult. Gyorsan felöltöztettem, kézbe vettem, és álomba ringattam. Így aludt egészen a következő etetésig. Eddig hiányoltuk a kakiját. Eleinte három naponta kakilt, azután naponta, és mára elértük a napi négyet (és még csak délután van).

És rólam… Úgy tűnik, hogy kezdek lebomlani… Ha nem is én, de a felszívódó varrataim biztosan… Pár napja elkezdett fájni a gátseb, és némi piros vér jelent meg a betéten. Négy hét után ennek már nem kéne lennie. Ma felhívtam az orvost, aki megnyugtatott, hogy nem lesz semmi gond, de ha nem múlik el, azért jövő héten jelentkezzek nála. Ha szétnyílnak a varratok, akkor is maximum beecseteli valamivel, mert varrni ő ilyenkor már nem szokott… Tehát várunk…

 

2 komment

Címkék: nőgyógyász orvos bébi baba mama babamasszázs h1n1 gátseb

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr341588823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.12.11. 12:38:24

Ma délután megyek 3ra ugyanezzel a nődokimhoz. Nekem is 4 hétnél kezdődött.... ( Bár abból amit látok nekem kikandikál még egy varrat onnan bentről... :os )

Cézár imádó 2009.12.11. 15:35:07

Valami cérna féle nekem is kilóg, de nem a gátmetszés oldalán...
süti beállítások módosítása