BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Mocskos disznó!

2009.12.16. 08:30 Cézár imádó

Bolond szülőkről írtam már, de most a higiéniát nem ismerő idióta apáról lesz szó. Ugyebár az anyósom kierőszakolta, hogy a mosógépet a mosókonyhába (két emelettel lejjebb) tegyük. Nekem kell le-föl rohangálnom a ruha kupacokkal. Na nem azért, mintha nem lenne hely a kétszintes lakásban, csak az anyósom attól retteg, hogy leázik a mosógéptől az ő lakásuk, vagy esetleg zavarja őket a hangja. Szóval tegnap délután jól megtömtem a gépet bébi cuccokkal. Kedves apukának mondtam, hogy hozza fel, ha kész. Erre este 8 körül kerített sort. (már órák óta kész volt) Az egész kupacot becsomagolta a gyerek fürdőlepedőjébe, mert lavórt ugyebár nem vitt le. A kérdés az, hogy, hogy lehet úgy összecsomagolni a cuccot, hogy a fürdőlepedőt ne tegyük le valahová. Én azt gondolom, hogy szépen kiterítette a mosógép elé a földre, és belepakolt. Persze tagadja. A mosókonyhába mindenki bejár a cipőjével. Ezzel a törölközővel kéne nekem a gyereket törölgetnem fürdés után. És akkor még megkérdezi, hogy miért vagyok felháborodva???? Mert egy lusta mocskos disznó!!! Ezen ugyebár jól összevesztünk. Éjjel le se szarta a gyerekét, hanem végig aludt. Nekem kellett pelenkát cserélnem, méregetnem, szoptatnom és tápszereznem is (persze 3 óránként)… és ezután büfiztetni és altatni. Még most is az ágyban pihenget (fél 9). Én pedig lecipelhettem a ruhákat, hogy újra mossam, mert még ki is borította őket a nappaliban a földre… Szóval egy idiótával vagyok összezárva. És néhány napig biztos így is marad, mert leesett az első hó. Egyedül világgá is mennék, de Nyafikát nem merem betenni az autóba…

Amikor a bejegyzést írtam, még nem is láttam, hogy éjjel szétszórta a ruhákat a nappaliban... Tényleg meg van kattanva...

2 komment

Címkék: bébi baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr51601440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.12.16. 13:24:17

Ö, miert eddig ezekben segitett? - akkor en meg azt mondom, Te egy mäkos diszno vagy :o) hät... le a kalappal elötte, ha eddig ejjelis felkelt... az en ferjem ätvköltözött a häz mäsik oldaläba, s ha ejjel ne adj Isten a gyerek egy kicsit sir csak annyit tud ätkiabälni, hogy mi a f@sz van mär? ...

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.12.16. 17:41:24

Sajnálom h Párod így viselkedik:( De a feszültséget a pici is hamar megérzi, próbáljátok megbeszélni, és felosztani egymás közt a feladatokat. Mi így próbáljuk elkerülni a soksok konfliktus gerjesztő helyzetet. Mint pl. éjszakai kelésre a megoldásunk az h egyszer ő kel fel Lilien lányunkhoz, másszor én. S így mindenki 50-50%-ban részt vesz a gyerk körüli dolgokban. Aztán pelusozással, etetéssel is ugyanez a helyzet. Mondjuk a házi munkát, mint mosás nálunk is én csinálom, de ezzel nincs is bajom. Mondjuk ha ezt csinálta volna amit most ebben a szituban a Orchidea Apája akkor én is nagyon kibuktam volna... Próbáljatok meg kompromissuzmot kötni, remélem menni fog! HAJRÁ!^^
süti beállítások módosítása