BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Járóka

2010.03.02. 09:03 Cézár imádó

Már jó néhány napja keresgéltem a neten, hogy olyan fa járókát találjak, mint amit néhány évvel ezelőtt az unokatestvéreméknél láttam. Sajnos olyat (130x130-ast) már sehol nem árulnak, de találtam egy 120x120-ast, ami szintén elég nagy, kerekeken gurul, és két kivehető rácsa van. Szóval olyan, amilyenre vágytam. Tegnap délután megvettük, és azonnal össze is raktuk. Nyafika este már birtokba is vette. Jó nagyot durmolt benne. Olyan, mintha egy játékbabát tettünk volna egy hatalmas ágyba. Ha végre egyszer leszedjük a karácsonyfát, akkor akár át is guríthatjuk az étkezőhöz, mert ott nagyon szeret lenni, de eddig pihenőszékben ült köztünk. Ez így jobb lesz a gerincének.

3 komment

Címkék: bébi baba mama járóka 120x120

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr11802035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.03.02. 19:02:33

hát ez az! én pont ezért nem vettem Lilinek sajna..mert mire találtam 120x120-ast már járt, és feleslegesnek találtam. viszont ezek a 100x100-asak sztem ketrecek kb...semmi értelmét nem láttam.

örülök h te találtál ilyen szép nagyot:) és még időben is sikerült megvenned! sokáig jó lehet:)

( fenn van még a fátok..??:DDD )

Cézár imádó 2010.03.02. 21:42:47

@shelley: Fenn bizony:) És még semmi se hullott le róla, pedig igazi:) Kíváncsi leszek, hogy 10-én kibírja-e a gyerekorvos röhögés nélkül:)))

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.03.03. 11:15:34

hát, hallod, én tuti nem bírnám! jófejek vagytok:)
süti beállítások módosítása