BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Lázmérő

2010.03.11. 07:59 Cézár imádó

Nyafiám tegnapi hőmérős produkciója után felmerült a gyanú, hogy ha éjszaka is meg akarnám mérni a lázát, akkor újabb kaki program következne. Oltás után pedig én folyamatosan szoktam figyelni, hogy nem lázas-e, mert nem bízom a hő érzékelésemben. Délután nem is gondolkoztam sokat. Elmentem a Brendonba, és vettem egy homlok és fülhőmérőt. Nem olcsó, de bababarát. Van néhány tized, amivel eltér a rendes hőmérőtől, de az nem jelentős. Mér az ember vele hármat, és átlagolja. 2 másodpercig tart az egész. Szerintem nagyon praktikus. Éjjel többször is használtuk, és Nyafi fel se ébredt rá. Szerencsére nem lázasodott be. Van egy olyan funkciója, amivel az ételek hőmérséklete is azonnal meghatározható. Ez később biztos hasznos lesz.

1 komment

Címkék: bébi baba mama oltás hőmérő lázmérő brendon

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr21830516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.03.11. 16:06:57

frankó kis cucc:) örülök h jól viselte babácska az oltást! ügyeske:)
süti beállítások módosítása