BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Utálom a havat!!!

2009.12.20. 11:33 Cézár imádó

Tegnap (december 19.) délelőtt elmentem anyuékhoz Nyafival. Szépen megebédeltem, majd beraktam Nyafikát az ottani ágyacskájába (mert ugye olyan is van neki). Ott szépen elaltatta magát, amíg én az ismerőseimmel beszélgettem telefonon. A redőny le volt húzva, ezért nem vettem észre, hogy elkezdett esni a hó. Fél 3-kor pelenkázni akartam nyuszót, de a cucc a másik szobában volt. Kinéztem az ablakon, és szakadt a hó. Még egy gyors etetésre futotta, azután összekaptam magamat, és elindultunk haza. Először egy jó kis hótakarítás várt a kocsiról. A mínusz 7 fokról már nem is beszélek. Már alig tudtam felmenni a hegyi úton. Egy órát tartott, mire lejutottam a Moszkva térre. Másik egy óra volt, mire elértem a Lágymányosi hidat. A kocsik tömött sorokban, lépésben haladtak. A Lurdy háznál eltört az ablaktörlőm (nem a lapát, hanem valami, ami mozgatja)… Na ez volt a nap fénypontja. Szakadó hó… tömött kocsisorok… 5 hetes gyerek a kocsiban… farkasordító hideg… és egy használhatatlan ablaktörlő… Ennél többre ki vágyna. Pont sikerült még beállnom egy benzinkúthoz, mielőtt végleg beborította volna az ablakot a hó. Telefon apucinak… Újabb egy óra várakozás a kocsiban… Nyafika jelezte, hogy éhes. Gyorsan kihámoztam a hordozóból és megszoptattam. Azonnal meg is nyugodott. Milyen jó, hogy tud „belőlem enni”. Különben sírhatott volna egy darabig… Mikor apuci megérkezett, átraktuk Nyuszót a másik autóba, és elindultunk haza. Az én kocsim maradt a kútnál. Egy igaz „jókislányunk” van. Őt még ez a rémes tortúra se hozta ki a béketűrésből. Otthon pancsiztunk, ettünk, és szépen átaludtuk az éjszakát. Reggel megkértük az anyósomat, hogy vigyázzon a bébire, és visszamentünk a kocsiért. Gond nélkül hazahoztam. Most a garázsban olvadozik. Remélem, hogy karácsonyig meg tudom javíttatni…

3 komment

Címkék: bébi baba mama ablaktörlő

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr441610618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.12.20. 16:49:58

igen kalandos utatok volt:) nekem sajnos még nincs autóm, sem jogsim, de muszáj lesz beszerezni mert nálunk a férjem nem AKAR vezetni...

Cézár imádó 2009.12.20. 17:30:15

@shelley: A férjed miért nem akar vezetni?

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2009.12.29. 16:43:14

mert nemes egyszerűséggel utálja az autókat...csak ezért.
süti beállítások módosítása