BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Praktika:)

2009.12.22. 12:39 Cézár imádó

Újabb tejcsináló praktikát próbálok ki ma. Rántott levest csináltam. Még a szaga is undorító, de azt mondják az okosok, hogy sok teje lesz tőle az embernek. Apucival abban maradtunk, hogy szolidalitásból ő is eszik majd belőle. Jelenleg szedem a kapszulát, iszom a teát, és szopogatok homeopátiás bogyókat. Nem aprózom el:)))) Még a madártejről hallottam jókat, de a tej miatt nem biztos, hogy tetszene Nyafikámnak.

7 komment

Címkék: szoptatás bébi tej baba mama

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr471615608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.12.23. 10:46:27

Mär akartam irni, hogy ugyi nekem is voltak tejcsi problemäim. Anyukäm fözött räntott levest (Isteni volt - ö tjässal csinälja)
Amitöl viszont szet akar robbani a cicim annyi tej van benne. Itt lehet kapni a Hippnek szoptatos itokäjät, a babaiszik között van. Szoptatos le a neve (hülye forditäsban) piros gyümikkel. 1 !!! ciciböl eleg szoptatnom pedig mär böven 200 felett eszik egyszerre. Az egy csodaszer!!! Probäld ki!!!! ( Asärgagyümis nem jön be, de a pirostol sokszor mär elöbb szoptatok, mint kene, mert szetrobbannak a melleim...)

Cézár imádó 2009.12.23. 18:10:42

Megnéztem a Hipp oldalon, de nem tudok rájönni, hogy melyik is lehet az:(((

Csigamami 2009.12.23. 19:01:31

uuuu basszus most lätom otthon nem is lehet kapni :o( ha megirod a cimed e-mailben nagyon szivesen postäzok pär üveggel

Babka77 2009.12.24. 13:18:10

Sziasztok lányok!
Először is: Nagyon Boldog Karácsonyt Nektek! Orchidea egy nappal fiatalabb Csengémnél :)
Én most az alkoholmentes sörrel próbálkozom, állítólag az is csodaszer...A More Milk Pluss kapszulát én is szedem, a homeós bogyókat elhagytam pár hete, de még sok van. Lehet egyszerre??Kipróbálom mindenesetre, mert még mindig csak fele annyi tejem van, mint kéne...
Neked is, magamnak is drukkolok, hogy több legyen!! :)

Cézár imádó 2009.12.25. 22:25:55

@Csigamami: Nagyon kedves vagy, de ez hosszabb távon sajnos ez nem megoldás:(
Megpróbálom megkérni az egyik ismerősömet, aki gyakran jár ki, hogy hozzon nekem... Próba szerencse:)))

Cézár imádó 2009.12.25. 22:28:05

@Babka77: Nektek is nagyon boldog karácsonyt!
A sört még soha nem tudtam meginni, és valószínűleg ez így is marad... A kapszulám lassan elfogy, és mivel nem nagyon használt, többet nem veszek. Maradnak a bogyók és a teák...
Te nem írsz blogot? Olvasnék a lányodról:)
süti beállítások módosítása