BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Négy hós oltás

2010.03.10. 14:39 Cézár imádó

Megint három oltással lettünk gazdagabbak. Szegénykémnek nem volt elég a gyógytorna, még ezen is túl kellett esnie. Mielőtt az orvos megérkezett volna, át akartam pelenkázni, hogy ne legyen csupa pisi. Mivel paramami változatlanul működik, ezért ha már levettem a pelenkát, akkor meg akartam mérni, hogy nincs-e láza (mert akkor nem kaphat oltást). Hát Nyafikának több se kellett, és a hőmérő hatására jól összekakilta magát. Mivel eddig még soha nem tudtam megkakiltatni a hőmérővel, nem is számítottam ilyen fejleményekre. Minden tiszta kaki lett. Még kétszer oda is pisilt a pelenkázóra a mutatvány alatt. Tehát teljes átöltöztetés, és a pelenkázón huzatcsere. A hab a tortán, hogy az orvos is előbb érkezett, ezért végül fel se ölöztettem, (mivel úgyis le kellett volna vetkőztetnem) csak lehoztam egy pokrócba csavarva babácskát. A nő kicsit meglepődött, de elmondtam neki az okát. Megmérte és megvizsgálta Nyafit. 5650g a tiszta nettó súly (kaki és két pisi után, és evés előtt). Megjegyezte, hogy milyen jó kis izmos combikája van, és élvezettel beledöfte a tűt. Csak addig volt sírás, míg a szúrás tartott. Ezután jött még egy szuri a másik combiba, majd a Rota a szájába. Távozáskor azt mondta, hogy majd az egy éves oltásnál találkozunk. Addig nem lesz több szuri. Remélem, hogy betegség miatt se kell majd kihívni. Már csak az éjszakát kéne láz nélkül megúsznunk.

Szólj hozzá!

Címkék: bébi baba mama oltás rota

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr131828578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása