BABÁZUNK

"Azt kérdezed tõlem hogyan vártalak? Mint az éjszakára fölvirrad a nap, mint a délutánra jön az alkonyat, mint ha szellõ jelzi a förgeteget- ezer pici jelbõl tudtam jöttödet. Mint tavaszi reggel a nap sugarát, fagyos téli este jégcsap illatát, mint az alma ízét, tejet, kenyeret- pedig nem is láttalak még, úgy ismertelek. Mint a fény az árnyat, záport a virág, mint patak a medrét, madarat az ág, mint sóhajos nyári éjjel a fák az eget- mindenkinél jobban téged így szerettelek. "

Nyafi számláló

Lilypie Breastfeeding tickers

Friss topikok

  • motymoty: Lehet még meghívót igényelni? Reménykedem! (2010.08.09. 14:46) Legyen meghívós?
  • manner: Nálunk is valami ilyesmi a (távlati) cél kajaügyben... de még fényévekre vagyunk... ügyesek vagytok! (2010.08.03. 10:39) Egy kis összefoglaló
  • rolibaba: @Cézár imádó: Nem semmi az öreglány... Ajándékot pofátlanság visszakérni... (Szerintem!) (2010.08.01. 23:28) Az első láthatás
  • Julcsi84: Boldog névnapot Tündéri pici lány!!! Puszim!! (2010.08.01. 21:27) Orchidea névnap:)
  • Cézár imádó: @manner: már kinyomta magát és négykézláb hintázik:) (2010.08.01. 13:16) Nenene - bababa

Fogy a tej:(

2010.03.25. 10:06 Cézár imádó

Az utóbbi napokban egyre kevesebb a tej, pedig még mindig naponta hatszor szoptatom Nyafit. Ezt valószínűleg az ő viselkedése (szopási szokása) idézi elő. Már minden jobban érdekli a szopásnál. Tekergeti és rángatja a fejét, közben mosolyog és viháncol. Egyedül akkor hajlandó velem tölteni tíz percnél többet, ha annyira fáradt, hogy rajtam alussza ki magát. Ez néha akár az egy órát is eléri. Ilyenkor azért nem teszem le, mert különben napközben nem alszik. Szóval ördögi kör. Ha így folytatja, akkor kis tápszeres lesz belőle. Ezt én elég nehezen emésztem meg, mert imádom szoptatni. Tegnap volt 19 hetes. Remélem, hogy azért az hatodik hónap végéig marad neki még valamicske.

4 komment

Címkék: szoptatás bébi tej baba mama tápszer

A bejegyzés trackback címe:

https://babazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr701867144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.03.25. 10:18:52

drukkolok h maradjon! ha eddig volt, biztos lesz még a fél évig:)

rolibaba 2010.03.25. 22:02:30

Szintén drukkolok. Ne idegeskedj, mert az is befolyásolja a tej mennyiségét. És igyál sok folyadékot, akkor nem fog elapadni a tejecske. Roli is ilyen, hogy izeg-mozog szopi közben, de ha nagyon éhes rácuppan. Tegnap már egy etetést inkább kihagytam, elvittem sétálni, attól megéhezett, nem is érdekelte más a cicin kívül 15 percig.

Monyeszkaaa 2010.03.26. 20:39:05

sajnos én is ebben a hajóban evezek hogy nekem is kevés van. De remélem hogy azért ha nem sok de marad még egy ideig. Mondjuk én tudom hogy nálam sajnos az idegesség miatt apadt el. Szorítok neked hogy még legyen tejcsitek.

Cézár imádó 2010.03.26. 21:54:20

Szerencsére vaklárma volt:) Bár tekereg mint a kígyó,de újra jól szopik:)
süti beállítások módosítása